آخرین اخبار
کد مطلب: 80329
تبيين نقش روحانيون در دوران اسارت رزمندگان ايراني در عراق
تاریخ انتشار : 1393/05/26 18:59:29
نمایش : 2530
نقش روحانيون در دوران اسارت رزمندگان ايران در عراق با حضور يكي از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در تبليغات اسلامي لردگان بررسي و تببين شد.

به گزارش خبرنگار سلام لردگان، حاج علي جوانبخش يكي از آزادگان دفاع مقدس در لردگان با حضور در تبليغات اسلامي اين شهرستان به بيان نقش م‍ؤثر روحانيون در اردوگاه هاي اسراء ايراني در عراق پرداخت.

جوانبخش در ديدار با عباس باباميركارشناس امور فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان لردگان با اشاره به برخي از خاطرات خود در دوران اسارت، حضور و فعاليت روحانيون از جمله مرحوم حجت الاسلام ابوترابي را به عنوان يكي اثر بخش ترين عناصر در افزايش روحيه مقاومت ميان رزمندگان در بند عراق عنوان كرد.

وي با بيان اينكه سخنان حجت الاسلام ابوترابي، تحمل شكنجه هاي روحي و رواني را براي اسراء ايراني آسان مي كرد، افزود: تعليم مباحث قرآني موجب تقويت روحيه اسراي اردوگاه هاي عراق شد.

كارشناس امور فرهنگي تبليغات اسلامي لردگان هم در اين ديدار با تأكيد بر ضرورت انتقال ارزش‌هاي دوران جنگ تحميلي به نسل جوان گفت: با انتقال فرهنگ شهادت و ايثار به نسل‌هاي آينده، انقلاب و آرمان‌هاي آن ماندگار مي‌شود.

گفتني است، حاج علي جوانبخش در دي ماه سال 1359 در شادگان خوزستان اسير و پس از تحمل نزديك به 10 سال اسارت در سال 1369 آزاد و به وطن بازگشت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس